Do jakich informacji mam dostęp w Panelu Klienta?

  W Strefie Klienta masz dostęp do szeregu ważnych informacji. Po zarejestrowaniu się będziesz miał możliwość:
  • Przeglądania swojego dostępnego i wykorzystanego limitu kredytowego, nadchodzących lub aktualnych płatności, a także historii transakcji,
  • Edytowania, aktualizowania i korygowania swoich danych osobowych,
  • Zmiany hasła dostępu,
  • Aktualizacji adresu e-mailowego i numeru telefonu,
  • Zmiany PIN-u swojej karty kredytowej,
  • Sprawdzenia numeru karty i kodu CVV2.
Strefa Klienta oferuje również możliwość:
  • Przesyłania środków z limitu kredytowego na Twoje osobiste konto bankowe,
  • Spłaty limitu kredytowego w całości lub jego części,
  • Spłaty minimalnej kwoty wymaganej do zapłaty.
check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon