Do jakich informacji mam dostęp w Panelu Klienta?

W Strefie Klienta masz dostęp do wielu przydatnych funkcji. Po zalogowaniu się masz możliwość min.:
  • sprawdzenia dostępnego limitu kredytowego, a także już wykorzystanego limitu kredytowego,
  • nadchodzących lub aktualnych płatności oraz historii transakcji
  • podglądu, edycji i poprawiania swoich danych osobowych
  • zmiany hasła do logowania
  • uaktualnienia adresu e-mail i numeru telefonu
  • zmiany numeru PIN do karty kredytowej
  • sprawdzenia numeru karty i kodu CVV2
  • aktywacji karty plastikowej
  • zmiany typu karty
Z poziomu Strefy Klienta możesz także:
  • przelewać pieniądze z limitu kredytowego na swój indywidualny rachunek bankowy
  • wpłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty
  • dokonać częściowej  lub całkowitej spłaty wykorzystanego limitu kredytowego
check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon