Jak możemy Ci pomóc?
Przykładowy cykl rozliczeniowy dla Nowego Klienta

 

Każdy Okres rozliczeniowy trwa 30 dni. Następnego dnia, po upływie każdego Okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie Operacji, które otrzymujesz na swój adres e-mail. W tym samym dniu rozpoczyna się kolejny 30-dniowy Okres rozliczeniowy. Zgodnie z Regulaminem Promocji, Pierwszy Okres Rozliczeniowy dla Nowego Klienta jest objęty promocją, w ramach której korzystasz z limitu kredytowego bez naliczania prowizji i odsetek. Dotyczy to Klienta, o którym mowa w § 3.3 Regulaminu, który przed zawarciem Umowy nie zawarł nigdy z Kredytodawcą Umowy, w tym nie odstąpił od Umowy.

Po wygenerowaniu Zestawienia Operacji w ciągu 5 dni musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty. Możesz jednak spłacić również dodatkową część wykorzystanego limitu kredytowego lub nawet całość. Wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty zwiększa kwotę Dostępnych Środków o jej część wynoszącą 5% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji.

Pamiętaj, że wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty w wyznaczonym 5-dniowym terminie jest obowiązkowa.

Po ukończeniu każdego kolejnego 30-dniowego Okresu Rozliczeniowego, otrzymasz nowe Zestawienie Operacji ze wskazaną Minimalną Kwotą do Zapłaty.
Do Twojej decyzji należy czy dokonasz spłaty w wyższej niż minimalna wysokości.

Pamiętaj:

  • Wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty zwiększa kwotę Dostępnych Środków o jej część wynoszącą 5% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji.
  • Możesz jednak w każdym czasie dokonać dodatkowo spłaty większej części limitu kredytowego.
  • Możesz dokonywać jedynie terminowych wpłat Minimalnej Kwoty do Zapłaty i korzystać przez cały czas z udzielonego limitu kredytowego.

Przykładowy cykl rozliczeniowy dla Klienta Powracającego

 

Każdy Okres rozliczeniowy trwa 30 dni. Następnego dnia po upływie Okresu rozliczeniowego generowane jest Zestawienie Operacji, które otrzymujesz na swój adres e-mail. W tym samym dniu rozpoczyna się kolejny 30-dniowy Okres rozliczeniowy. Po wygenerowaniu Zestawienia Operacji, w ciągu 5 dni, musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty, ale możesz również dodatkowo spłacić całość wykorzystanego limitu lub jego część. Pamiętaj jednak, że wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty w wyznaczonym 5- dniowym terminie jest obowiązkowa.

Po ukończeniu każdego kolejnego 30-dniowego cyklu, otrzymasz nowe Zestawienie Transakcji ze wskazaną Minimalną Kwotą do Zapłaty. Do Twojej decyzji należy czy dokonasz spłaty w wysokości wyższej niż minimalna.

Pamiętaj:

  • Możesz w każdym momencie dokonać spłaty całego limitu kredytowego - To Ty decydujesz kiedy i ile swojego limitu spłacasz.
  • Możesz dokonywać jedynie terminowych wpłat Minimalnej Kwoty do Zapłaty i korzystać przez cały czas z udzielonego limitu kredytowego.

Czym jest i jak działa karta kredytowa?

 

Wyobraź sobie "cyfrowy portfel", który zawsze ma dla Ciebie rezerwę gotówki, dzięki czemu nie zabraknie Ci już środków na nagłe wydatki. Nasza karta jest zsynchronizowana z Twoim cyfrowym portfelem (takim jak Google Pay czy Apple Pay), umożliwiając Ci wypłacanie gotówki z bankomatów lub płacenie za zakupy zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.

Z punktu widzenia Twojego budżetu istotne jest to, że nie ma konieczności spłaty całego wykorzystanego limitu w każdym cyklu rozliczeniowym – wystarczy spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty.

Limit kredytowy umożliwia Ci szybkie zasilanie konta osobistego. Dzięki temu masz zapewnione finansowe bezpieczeństwo w momentach, kiedy tego najbardziej potrzebujesz. Dodatkowe środki w ramach Twojego limitu kredytowego są dostępne przez całą dobę, każdego dnia tygodnia, za pośrednictwem Strefy Klienta.

Nowi Klienci Fincard Sp. z o.o. mogą korzystać z karty na specjalnych warunkach promocyjnych.

Sam zdecyduj, co nasza karta kredytowa może dla Ciebie zrobić. Odkryj zalety korzystania z karty Halvo!

Jakie są zalety karty kredytowej Halvo?
  • Jedna decyzja kredytowa, a gotówkę możesz mieć w zasięgu ręki przez 360 dni.
  • Ciągły dostęp do dodatkowych środków do wysokości przyznanego limitu kredytowego bez wychodzenia z domu – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z poziomu Strefy Klienta
  • Możliwość realizowania przelewów internetowych, wypłat z bankomatów i płatności zbliżeniowych.
  • Elastyczne możliwości wypłaty gotówki z Karty i spłaty limitu kredytowego – Ty decydujesz kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz, a także czy spłacasz jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty czy całość lub część wykorzystanego limitu. Spłacony limit możesz wykorzystać ponownie, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.
  • Twoje bezpieczeństwo finansowe jest dla nas najważniejsze:
    • wymagamy silnego uwierzytelniania przy logowaniu (adres email, hasło, kod SMS), a także przy wykonywaniu transakcji np. realizacji przelewu.
    • posiadamy również opcję chargeback – pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy kartą.

Wypróbuj Halvo z promocyjnymi warunkami i przekonaj się sam, dlaczego warto korzystać z naszej karty.

Kto może otrzymać kartę kredytową Halvo?

 

Aby kwalifikować się do uzyskania naszej karty kredytowej, musisz spełniać następujące kryteria:

  • Polskie obywatelstwo.
  • Wiek pomiędzy 21 a 70 lat.
  • Konto w jednym z polskich banków.
  • Stałe miesięczne dochody.
  • Adres e-mail.
  • Telefon.
  • Pozytywna historia kredytowa.

Jeśli spełniasz te warunki, serdecznie zapraszamy do złożenia wniosku.. Maksymalny limit kredytowy, jaki oferujemy to nawet do 10 000 złotych.

Jaka jest maksymalna kwota limitu na karcie Halvo?

 

To nawet do 10 000 złotych.

Środki te możesz wykorzystać według własnego uznania. To Ty decydujesz, kiedy i jaką kwotę chcesz wykorzystać, oraz czy zdecydujesz się na spłatę tylko Minimalnej Kwoty Do Zapłaty, czy też całości wykorzystanego limitu lub jego części. Warto pamiętać, że każda spłacona kwota limitu staje się ponownie dostępna do wykorzystania, gdy tylko pojawi się taka potrzeba.

Ile kosztuje karta kredytowa Halvo?

 

Standardowe koszty przedstawiają się następująco:

  • 1,64% prowizji od kwoty przyznanego limitu kredytowego naliczana za dany okres rozliczeniowy.
  • Odsetki w wysokości 18,50% w skali roku naliczane od wykorzystanego limitu w każdym okresie rozliczeniowym.
  • 100 zł za wydanie karty.
  • 0 zł za aktywację i zastrzeżenie karty.
  • 0 zł za wcześniejsze zakończenie umowy.
  • 0 zł za wypłatę pieniędzy z bankomatu.
  • 0 zł za płatności internetowe (Google Pay, Apple Pay).
  • Darmowe płatności zbliżeniowe.
  • Transakcja przelewu z Rachunku Karty 5% kwoty Transakcji min. 15 zł
  • Transakcja Fast Cash 5% kwoty Transakcji min. 15 zł

Przygotowaliśmy też ofertę promocyjną, z którą możesz zapoznać się w sekcji Dokumenty.

W przypadku nieterminowej spłaty Minimalnej Kwoty do Zapłaty, FINCARD może naliczyć maksymalne odsetki za opóźnienie, które obecnie wynoszą 22,5% rocznie od kwoty zadłużenia.

Nasza karta kredytowa oferuje ci ekstremalnie niskie koszty i przejrzyste warunki użytkowania. Przekonaj się sam!

Na jak długo przyznawany jest limit na karcie Halvo?

 

Aby otrzymać kartę kredytową i limit kredytowy, wystarczy złożyć jednorazowy wniosek. Gdy zostanie on zaakceptowany, otrzymasz dostęp do środków na okres 360 dni od aktywacji limitu, z możliwością korzystania z nich o każdej porze dnia i nocy, przez 7 dni w tygodniu.

W ramach umowy zapewniamy Ci pełną elastyczność w zarządzaniu przyznanym limitem. Decydujesz sam, kiedy i ile środków chcesz wykorzystać oraz czy opłacasz tylko Minimalną Kwotę Do Zapłaty, wybraną część limitu kredytowego, czy też jego całość.

Wszystkie transakcje możesz łatwo i wygodnie realizować w Strefie Klienta, dostępnej online 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Doświadcz tego, jak łatwe i wygodne jest korzystanie z karty Halvo!

Kiedy karta kredytowa Halvo traci ważność?

 

Ważność karty określona jest datą na niej wskazaną. W przypadku braku rezygnacji z umowy po jej upływie, umowa zostanie automatycznie przedłużona na kolejny okres. W tym procesie otrzymasz nową kartę, która będzie miałą nowy numer.

Jak mogę złożyć wniosek o wydanie karty Halvo?

 

Możesz złożyć wniosek online o kartę o każdej porze, czyli 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, lub zadzwonić pod numer 22 11 22 888 w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta.

Zgłoszenie wniosku online umożliwia Ci szybkie i komfortowe uzyskanie dostępu do dodatkowych funduszy bez konieczności wychodzenia z domu. Przed zdecydowaniem się na określony limit kredytowy, upewnij się, że posiadasz:

  • ważny dowód osobisty,
  • dostęp do telefonu komórkowego oraz adresu e-mail,
  • dostęp do własnego konta bankowego.

W trakcie procesu składania wniosku poprosimy Cię o podanie tylko tych informacji, które są niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej lub wymagane przez prawo. Wszystkie przekazane nam dane są w pełni zabezpieczone. Możesz mieć do nich dostęp i zarządzać nimi w Strefie Klienta, w tym dokonywać edycji lub poprawek w dowolnym czasie.

Nowi klienci, którzy po raz pierwszy składają wniosek o kartę kredytową, mogą liczyć na specjalne warunki promocyjne. Zachęcamy do złożenia wniosku i poznania naszej oferty.

Jak mogę zweryfikować tożsamość i czym jest usługa AIS?

 

Potwierdzenie tożsamości jest niezbędnym elementem procesu składania wniosku. Z myślą o Twojej wygodzie przygotowaliśmy trzy opcje weryfikacji, dopasowane do Twoich preferencji:

Najbardziej efektywną, prostą i bezpieczną metodą weryfikacji jest usługa AIS stworzona przez Autopay S.A. Ta metoda polega na automatycznym dostępie do informacji o Twoim rachunku bankowym. Możesz skorzystać z niej w trakcie rejestracji – wystarczy, że wskażesz swój bank, a następnie postępujesz zgodnie z instrukcjami na stronie. Dzięki AIS możemy natychmiast potwierdzić Twoją tożsamość, co dodatkowo chroni Cię przed kradzieżą danych.

Ponadto:

  • AIS jest najszybszą i najprostszą formą identyfikacji na rynku.
  • Twoje dane i dostępy są bezpieczne. Nie przechowujemy Twoich danych logowania – logujesz się bezpośrednio na konto bankowe. Twoje połączenie z bankiem jest zabezpieczone specjalnym protokołem szyfrowania (symbol kłódki przy adresie https:// w przeglądarce), co chroni przed przechwyceniem danych.
  • Autopay S.A. to nasz długoletni, zaufany partner, lider w branży szybkich płatności online.

Kolejną szybką i łatwą opcją jest przelew 1 zł przez system płatności elektronicznych Autopay S.A., który zwykle realizowany jest w ciągu 15 minut.

Alternatywnie, możesz potwierdzić swoje dane przez przelanie 1 zł ze swojego osobistego konta na konto:

Credit Agricole Bank Polska S.A.: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000

Tytułem: "Potwierdzam Warunki Umowy Fincard nr 00000"

Odbiorca: Fincard Sp. z o.o.

Ta kwota zostanie zwrócona na Twoje konto, niezależnie od wyniku procesu.

Przed rozpoczęciem weryfikacji upewnij się, że:

  • Przelew pochodzi z Twojego indywidualnego konta (przelewy firmowe nie są akceptowane).
  • Dane osobowe w Twoim banku są zgodne z danymi podanymi we wniosku.
  • Tytuł przelewu jest identyczny jak podany w procesie składania wniosku (dotyczy przelewów ELIXIR, wykonywanych samodzielnie).
Jak aktywować kartę Halvo?

Wirtualna karta kredytowa jest od razu aktywna po jej wydaniu i uruchomieniu limitu kredytowego. To oznacza, że można zacząć z niej korzystać od razu po zawarciu umowy.
Plastikową kartę kredytową możesz aktywować po jej otrzymaniu w Panelu klienta lub telefonicznie, pod numerem telefonu: 221122888.
Do czasu otrzymania karty plastikowej dajemy Ci bezpłatną tymczasową kartę wirtualną.

Jak mogę zawrzeć umowę o kartę?

 

Umowa o Kartę Kredytową jest zawierana drogą elektroniczną. Wszystkie wymagane dokumenty, które musisz zaakceptować i potwierdzić, zostaną wysłane do Ciebie drogą mailową. Po zapoznaniu się z nimi, wystarczy kliknąć w link zawarty w wysłanej do Ciebie wiadomości, aby potwierdzić warunki umowy.

PAMIĘTAJ! Potwierdzenie dokumentów, wyrażone poprzez kliknięcie w link, jest niezbędne do wydania Ci karty kredytowej. Bez potwierdzenia, że zapoznałeś się z nimi i je akceptujesz, nie będziemy w stanie zrealizować wydania karty.

W jaki sposób i kiedy otrzymam swoją kartę kredytową Halvo?

 

Wirtualna karta kredytowa jest udostępniana natychmiastowo po zawarciu umowy. Jest ona aktywna i można z niej korzystać od razu po przyznaniu limitu kredytowego.
Plastikową kartę kredytową otrzymasz drogą pocztową na adres wskazany przez Ciebie jako adres do wysyłki karty plastikowej

Jak szybko otrzymam środki na swoje konto (fast cash)?

 

Fast Cash to usługa polegająca na zleceniu przelewu na Twój indywidualny rachunek bankowy (ten sam, z którego dokonano przelewu weryfikacyjnego), realizowana w trakcie składania Wniosku o udzielenie limitu kredytowego.
Środki zostaną przelane od razu na Twoje konto, natomiast czas, w którym je otrzymasz, zależy od czasu księgowania przelewów w banku, w którym posiadasz konto.

W jaki sposób mogę wykorzystać mój limit kredytowy?

Dzięki naszej karcie składasz jeden wniosek, a przyznany limit kredytowy będzie Ci służył aż przez 360 dni od dnia postawienia go do Twojej dyspozycji. Możesz go wykorzystywać w dowolny sposób, między innymi:

  • Zlecając przelew nawet do 100% przyznanego limitu kredytowego bezpośrednio na Twoje konto osobiste (opcja Fast Cash dostępna w trakcie procesu rejestracji). 
  • Przelewając pieniądze na rachunek osobisty – opcja jest dostępna 24/7 z poziomu Panelu Klienta.
  • Dodając kartę do cyfrowego portfela (Google Pay i Apple Pay), co z kolei daje dużo większe możliwości:
    • Wypłaty z bankomatów
    • Płatności zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych
    • Płatności za zakupy w sklepach internetowych
  • Spłacając całość lub część limitu lub korzystając z limitu ciągle w czasie trwania umowy – spłacony limit możesz ponownie wykorzystać w dowolnym momencie. 
  • Przelewając całość dostępnego limitu na konto osobiste. 

Przetestuj naszą kartę z promocyjnymi warunkami i przekonaj się jakie to proste!

Czy kartą kredytową mogę płacić za zakupy przez internet?

 

Do realizacji płatności online możesz używać naszej karty kredytowej. Dane karty są dostępne dla Ciebie w każdym momencie, wystarczy zalogować się do Twojej Strefy Klienta. Możliwe jest również dodanie karty do Twojego cyfrowego portfela Apple Pay lub Google Pay, co umożliwi jej wykorzystanie do dokonywania płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

 

Czy moja karta Halvo umożliwia wypłatę gotówki w bankomacie?

 

Kartą kredytową można wypłacić gotówkę w bankomatach tych tradycyjnych, tak i wyposażonych w czytnik zbliżeniowy. Jeżeli wybrałeś kartę wirtualną wystarczy, że dodasz kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay, a będziesz miał możliwość wypłaty gotówki w bankomatach. Możesz też przelać środki z karty kredytowej na swoje konto bankowe i korzystać z nich tak, jak lubisz.

Co to jest Minimalna Kwota do zapłaty?

 

Minimalna Kwota do Zapłaty to kwota wskazana w Zestawieniu Operacji, która musi zostać spłacona w wyznaczonym terminie płatności (Dniu Spłaty) określonym w Umowie. Wartość ta jest obliczana po każdym cyklu rozliczeniowym i wyświetlana w przejrzysty sposób po zakończeniu danego cyklu rozliczeniowego. Można to sprawdzić zarówno w Strefie Klienta, jak i w miesięcznym Zestawieniu Operacji przesyłanym na podany w Strefie Klienta adres e-mail.

Jaka jest Minimalna Kwota do Zapłaty?

 

Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 5% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego. Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego otrzymasz na swój adres email Zestawienie operacji, które zostały zaksięgowane na karcie w danym Okresie rozliczeniowym. W dokumencie tym znajdziesz również pełną kwotę Minimalnej Kwoty do Zapłaty oraz jej składowe i termin spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty i możesz również sprawdzić w swoim Panelu Klienta.

Jak mogę spłacić wykorzystany limit kredytowy na karcie?

 

Spłata wykorzystanego limitu jest procesem prostym i komfortowym. Na zakończenie każdego Okresu rozliczeniowego, dostaniesz Zestawienie Operacji, które wskaże Minimalną Kwotę do Zapłaty.

Dokonanie spłaty jest możliwe bezpośrednio z Twojej Strefy Klienta, gdzie udostępniliśmy popularne metody płatności wybierane przez naszych klientów. Do tych metod należą automatyczne przelewy z 27 największych banków, w tym między innymi mTransfer, Pekao24, IPKO, a także płatności BLIK, które są wygodne w użyciu.

Oferujemy również możliwość dokonania tradycyjnego przelewu bankowego.

Dane do przelewu to:

  • Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
  • Tytuł przelewu: "Zapłata, umowa nr XXXXX"
  • Odbiorca: Fincard Sp. z o.o
  • Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Czy jest możliwość spłaty tylko części limitu karty?

 

Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego musisz zapłacić jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 5% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego.
W dowolnym momencie możesz spłacić cały limit lub tylko jego część. Możesz również korzystać z niego ciągle w trakcie trwania Umowy. Z kolei po spłacie limitu możesz ponownie skorzystać, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.

Czy spłaty limitu kredytowego oraz Prowizji i innych Opłat muszę dokonać na koniec okresu rozliczeniowego?

 

Karta kredytowa to produkt dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Na koniec okresu musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty, prowizję i odsetki oraz sumę wszystkich opłat naliczonych w danym okresie. 

Limit kredytowy możesz spłacić w części lub w całości, w dowolnym momencie trwania umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania Umowy. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną kwotę do zapłaty. 

Jak mogę sprawdzić PIN do karty lub go zmienić?

 

Aby otrzymać kod PIN, zaloguj się do Strefy Klienta. Po wejściu w sekcję Szczegóły karty wybierz opcję „Wyślij PIN”. Kod PIN zostanie przesłany na Twój numer telefonu w formie wiadomości SMS.

Jeśli chcesz zmienić swój PIN, skorzystaj z funkcji „Zmień PIN” dostępnej w tym samym miejscu.

Jak zablokować/odblokować albo zastrzec kartę?

Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:

 

22 11 22 888 22 20 92 555


Biuro Obsługi Klienta Halvo

Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek:
08:00 – 20:00
Sobota: 08:00 – 17:00

Zastrzeżenie karty

Infolinia dostępna 24/7

 

Dlaczego dokonano blokady mojej karty kredytowej?

 

Twoja karta może zostać tymczasowo zablokowana lub zastrzeżona (nie będzie możliwe jej użycie) w sytuacjach, gdy Fincard ma uzasadnione przesłanki do podejrzenia, że:

  • Karta została wykorzystana przez osobę nieuprawnioną,
  • Doszło do użycia karty w sposób sprzeczny z prawem,
  • Klient świadomie przyczynił się do wykonania nieautoryzowanej transakcji.

Fincard ma również prawo do zablokowania lub zastrzeżenia karty w innych okolicznościach określonych w przepisach, na przykład przy przekroczeniu limitu kredytowego lub opóźnieniu w spłacie zadłużenia przez Klienta. Zostaniesz niezwłocznie poinformowany o zablokowaniu karty oraz o przyczynach tej decyzji.

Twoja karta kredytowa zostanie odblokowana, gdy tylko znikną przyczyny jej tymczasowego zablokowania. Poinformujemy Cię o możliwości ponownego korzystania z karty, gdy sytuacja się wyklaruje.

W jaki sposób mogę zalogować się do Strefy Klienta?

 

Do Strefy Klienta można zalogować się poprzez kliknięcie na stronie głównej przycisku „Logowanie”, Po naciśnięciu przycisku, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu, zostaniesz przeniesiony na stronę logowania.

Do jakich funkcji mam dostęp w Strefie Klienta?

W Strefie Klienta masz dostęp do wielu przydatnych funkcji. Po zalogowaniu się masz możliwość min.:

  • sprawdzenia dostępnego limitu kredytowego, a także już wykorzystanego limitu kredytowego,
  • nadchodzących lub aktualnych płatności oraz historii transakcji
  • podglądu, edycji i poprawiania swoich danych osobowych
  • zmiany hasła do logowania
  • uaktualnienia adresu e-mail i numeru telefonu
  • zmiany numeru PIN do karty kredytowej
  • sprawdzenia numeru karty i kodu CVV2
  • aktywacji karty plastikowej
  • zmiany typu karty

Z poziomu Strefy Klienta możesz także:

  • przelewać pieniądze z limitu kredytowego na swój indywidualny rachunek bankowy
  • przelewać pieniądze na osobiste konto
  • wpłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty
  • dokonać częściowej  lub całkowitej spłaty wykorzystanego limitu kredytowego
Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?

 

Hasło do Twojego konta możesz zmienić po zalogowaniu się do Strefy Klienta. Należy kliknąć w menu zakładkę „Dane Osobowe - Bezpieczeństwo - Zmień hasło" i następnie dokonać wskazanej zmiany.

Jak mogę dokonać zmiany numeru telefonu?

 

Zmiany numeru telefonu będziesz mógł dokonać w Panelu Klienta przechodząc do zakładki „Dane osobowe” a następnie Dane kontaktowe. Możesz również zmienić numer telefonicznie (221122888). Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy naszego Specjalisty Obsługi Klienta, koniecznie skontaktuj się z nami z numeru telefonu, na który chcesz zmienić swój aktualny.

Jak mogę zmienić mój adres e-mail?

 

Zmiana adresu e-mail możesz dokonać w Strefie Klienta w zakładce „Dane Osobowe”. Po dokonaniu zmiany, na wskazany, nowy adres e-mail zostanie wysłany link z potwierdzeniem. Należy kliknąć w link i potwierdzić zmianę adresu e-mail. Masz możliwość także dokonania zmiany telefonicznie, dzwoniąc pod numer Biura Obsługi Klienta.

Co zrobić gdy zapomni się hasła do logowania?

 

W przypadku, gdy zapomniałeś hasła do Strefy Klienta, należy skorzystać z opcji przypomnienia hasła, która znajduje się poniżej okna do logowania, dostępnego poprzez kliknięcie przycisku „Logowanie” znajdującego się na stronie głównej serwisu.

Gdzie mogę sprawdzić mój kod CVV2?

 

Twój kod CVV2 do karty kredytowej, a także jej pełen numer możesz sprawdzić w Strefie Klienta w zakładce "Szczegóły Karty"

check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon