Jak możemy Ci pomóc?
Przykładowy cykl rozliczeniowy dla Nowego Klienta

 

Okres rozliczeniowy obejmuje 30 dni. Bezpośrednio po jego zakończeniu, następuje generacja Zestawienia Operacji, które jest wysyłane na Twój adres e-mail. W tym samym czasie rozpoczyna się nowy, kolejny 30-dniowy okres. Zgodnie z zasadami Promocji, pierwszy Okres rozliczeniowy jest bezpłatny dla Klientów, którzy po raz pierwszy korzystają z usług Fincard Sp. z o.o. i nie mieli wcześniej umowy z Fincard Sp. z o.o.. Po otrzymaniu Zestawienia Operacji masz 5 dni na spłatę wymaganej Minimalnej Kwoty Do Zapłaty. Możesz także spłacić większą część wykorzystanego limitu lub nawet cały swój wykorzystany limit. Dokonanie płatności Minimalnej Kwoty Do Zapłaty zwiększa dostępną kwotę środków o 5% z wykorzystanego Limitu Kredytowego na dzień przed wystawieniem Zestawienia Operacji.

Pamiętaj, że spłata Minimalnej Kwoty Do Zapłaty w ciągu 5 dni od wystawienia Zestawienia Operacji jest obowiązkowa.

Po każdym 30-dniowym Okresie rozliczeniowym otrzymasz kolejne Zestawienie Operacji z nową Minimalną Kwotą Do Zapłaty. Decyzja o ewentualnej dodatkowej spłacie reszty wykorzystanego limitu kredytowego zależy od Ciebie.

Istotne informacje:

Jeżeli regularnie spłacasz i nie przekraczasz limitu kredytowego, Minimalna Kwota Do Zapłaty w trakcie trwania umowy zawiera tylko Prowizję za ostatni Okres rozliczeniowy oraz 5% z wykorzystanego Limitu Kredytowego na dzień przed wystawieniem Zestawienia Operacji. Wpłata Minimalnej Kwoty Do Zapłaty zwiększa dostępną kwotę środków o jej część wynoszącą 5% wykorzystanego Limitu Kredytowego. Masz możliwość dokonania dodatkowej spłaty wyższej kwoty w dowolnym czasie.

Istnieje również opcja ograniczenia się do terminowych spłat tylko Minimalnej Kwoty Do Zapłaty, co pozwala na ciągłe korzystanie z przyznanego limitu kredytowego.

Przykładowy cykl rozliczeniowy dla Klienta Powracającego

 

Każdy cykl rozliczeniowy trwa 30 dni. Dzień po zakończeniu tego cyklu, otrzymasz e-mailem Zestawienie Operacji, a równocześnie rozpocznie się następny 30-dniowy cykl rozliczeniowy. Po otrzymaniu Zestawienia Operacji, masz obowiązek w ciągu 5 dni spłacić przynajmniej Minimalną Kwotę do Zapłaty. Masz też możliwość spłacenia większej części, a nawet całego wykorzystanego limitu kredytowego. Należy pamiętać, że terminowa spłata Minimalnej Kwoty Spłaty jest wymagana.

Z każdym zakończeniem 30-dniowego cyklu, zostaniesz poinformowany o nowym Zestawieniu Operacji, z wyliczoną Minimalną Kwotą do Zapłaty. Decyzja o spłacie dodatkowej części wykorzystanego limitu to już tylko Twój wybór.

To należy wiedzieć:

Masz pełną swobodę w spłacie limitu kredytowego – możesz w każdej chwili zdecydować, ile i kiedy chcesz spłacić. Opcjonalnie, możesz ograniczyć się do regularnych płatności jedynie Minimalnej Kwoty do Zapłaty, nadal korzystając z przydzielonego limitu kredytowego.

Czym jest i jak działa wirtualna karta kredytowa?

 

Wyobraź sobie "cyfrowy portfel", który zawsze ma dla Ciebie rezerwę gotówki, dzięki czemu nie zabraknie Ci już środków na nagłe wydatki. Nasza karta jest zsynchronizowana z Twoim cyfrowym portfelem (takim jak Google Pay czy Apple Pay), umożliwiając Ci wypłacanie gotówki z bankomatów lub płacenie za zakupy zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.

Oferujemy najbardziej przyjazną dla środowiska opcję karty kredytowej – jest to rozwiązanie całkowicie cyfrowe, pozbawione plastiku, bezpieczne, elastyczne i łatwe w obsłudze.

Z punktu widzenia Twojego budżetu istotne jest to, że płacisz tylko za to, co faktycznie wykorzystasz w ramach swojego limitu kredytowego. Nie ma konieczności spłaty całego wykorzystanego limitu w każdym cyklu rozliczeniowym – wystarczy spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty.

Limit kredytowy umożliwia Ci szybkie zasilanie konta osobistego. Dzięki temu masz zapewnione finansowe bezpieczeństwo w momentach, kiedy tego najbardziej potrzebujesz. Dodatkowe środki w ramach Twojego limitu kredytowego są dostępne przez całą dobę, każdego dnia tygodnia, za pośrednictwem Strefy Klienta.

Nowi Klienci Fincard Sp. z o.o. mogą korzystać z karty na specjalnych warunkach promocyjnych.

Sam zdecyduj, co nasza wirtualna karta kredytowa może dla Ciebie zrobić. Odkryj zalety korzystania z karty Halvo!

Jakie są zalety wirtualnej karty kredytowej?

 

Wniosek składasz tylko raz, a dostęp do dodatkowej gotówki w ramach swojego limitu kredytowego masz przez całe 360 dni!

Nasze klarowne zasady użytkowania obejmują:

  • Brak opłat za wydanie i serwisowanie karty.
  • Brak kosztów za aktywowanie i blokowanie karty.
  • Zero opłat za przedterminowe zakończenie umowy.
  • Brak opłat za wypłacanie środków z bankomatów.
  • Bezpłatne płatności online (w tym przez Google Pay, Apple Pay) i przelewy z konta karty.
  • Bezpłatne transakcje zbliżeniowe.

Jeśli nie wykorzystujesz przyznanego limitu, nic nie płacisz. Za wykorzystany limit obowiązuje prowizja w ustalonym procentowym wymiarze w każdym okresie rozliczeniowym.

Masz ciągły dostęp do dodatkowych środków aż do wysokości przyznanego limitu kredytowego, bez konieczności wychodzenia z domu – dostępny 24/7 przez Strefę Klienta.

Zapewniamy możliwość realizacji przelewów internetowych, wypłat z bankomatów i płatności zbliżeniowych, wszystko za pośrednictwem Twojego smartfona.

Oferujemy elastyczne opcje wypłaty środków z karty i spłaty limitu kredytowego. Decydujesz sam, kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz oraz czy spłacasz tylko Minimalną Kwotę do Zapłaty, całą kwotę limitu kredytowego lub jego część. Spłacone środki mogą być ponownie wykorzystane w razie potrzeby.

Twoje bezpieczeństwo finansowe jest dla nas priorytetem:

  • stosujemy silne środki uwierzytelniania podczas logowania (adres e-mail, hasło, kod SMS/urządzenie zaufane) oraz przy transakcjach, takich jak przelewy czy wypłaty gotówki.
  • oferujemy również opcję chargeback, pomagając odzyskać środki za zakupy dokonane kartą, które nie zostały zrealizowane.

Zachęcamy do wypróbowania naszego produktu na warunkach promocyjnych i przekonania się, dlaczego nasza wirtualna karta jest wyborem godnym uwagi.

Kto może otrzymać wirtualnę kartę Halvo?

 

Aby kwalifikować się do uzyskania naszej wirtualnej karty kredytowej, musisz spełniać następujące kryteria:

  • Polskie obywatelstwo.
  • Wiek pomiędzy 21 a 70 lat.
  • Konto w jednym z polskich banków.
  • Stałe miesięczne dochody.
  • Adres e-mail.
  • Telefon.
  • Pozytywna historia kredytowa.

Jeśli spełniasz te warunki, serdecznie zapraszamy do złożenia wniosku.. Maksymalny limit kredytowy, jaki oferujemy to nawet do 20 000 złotych.

Jaka jest maksymalna kwota limitu na karcie Halvo?

 

To nawet do 20 000 złotych.

Środki te możesz wykorzystać według własnego uznania. To Ty decydujesz, kiedy i jaką kwotę chcesz wykorzystać, oraz czy zdecydujesz się na spłatę tylko Minimalnej Kwoty Do Zapłaty, czy też całości wykorzystanego limitu lub jego części. Warto pamiętać, że każda spłacona kwota limitu staje się ponownie dostępna do wykorzystania, gdy tylko pojawi się taka potrzeba.

Ile kosztuje karta kredytowa Halvo?

 

Koszty naliczane są wyłącznie od kwoty wykorzystanego limitu kredytowego. Jeżeli nie korzystasz z limitu, karta jest darmowa, nie ma ukrytych kosztów, bezpłatne są zarówno przelewy, jak i wypłaty z bankomatów.

Oto przegląd standardowych opłat:

  • Prowizja od wykorzystanego limitu w każdym okresie rozliczeniowym wynosi 3,21%.
  • Brak opłat za wydanie i obsługę karty.
  • Brak kosztów związanych z aktywacją i blokadą karty.
  • Zero opłat przy wcześniejszym zakończeniu umowy.
  • Bezpłatne wypłaty z bankomatów.
  • Brak opłat za płatności online (np. Google Pay, Apple Pay) oraz przelewy z konta karty.
  • Bezpłatne transakcje zbliżeniowe.

Oferujemy również atrakcyjne promocje, które możesz sprawdzić na naszej stronie. W przypadku opóźnienia w spłacie minimalnej kwoty, kredytodawca ma prawo naliczyć maksymalne odsetki za zwłokę, obecnie wynoszące 22,5% rocznie od niespłaconej kwoty.

Nasze wirtualne karty kredytowe zapewniają niskie koszty i jasne zasady korzystania. Przekonaj się sam!

Na jak długo przyznawany jest limit na karcie Halvo?

 

Aby otrzymać kartę kredytową i limit kredytowy, wystarczy złożyć jednorazowy wniosek. Gdy zostanie on zaakceptowany, otrzymasz dostęp do środków na okres 360 dni od aktywacji limitu, z możliwością korzystania z nich o każdej porze dnia i nocy, przez 7 dni w tygodniu.

W ramach umowy zapewniamy Ci pełną elastyczność w zarządzaniu przyznanym limitem. Decydujesz sam, kiedy i ile środków chcesz wykorzystać oraz czy opłacasz tylko Minimalną Kwotę Do Zapłaty, wybraną część limitu kredytowego, czy też jego całość.

Wszystkie transakcje możesz łatwo i wygodnie realizować w Strefie Klienta, dostępnej online 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Doświadcz tego, jak łatwe i wygodne jest korzystanie z karty Halvo!

Kiedy karta kredytowa Halvo traci ważność?

 

Ważność karty określona jest datą na niej wskazaną. W przypadku braku rezygnacji z umowy po jej upływie, umowa zostanie automatycznie przedłużona na kolejny okres. W tym procesie otrzymasz nową kartę, która będzie miałą nowy numer.

Jak mogę złożyć wniosek o wydanie karty Halvo?

 

Możesz złożyć wniosek online o kartę o każdej porze, czyli 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, lub zadzwonić pod numer 22 11 22 888 w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta.

Zgłoszenie wniosku online umożliwia Ci szybkie i komfortowe uzyskanie dostępu do dodatkowych funduszy bez konieczności wychodzenia z domu. Przed zdecydowaniem się na określony limit kredytowy, upewnij się, że posiadasz:

  • ważny dowód osobisty,
  • dostęp do telefonu komórkowego oraz adresu e-mail,
  • dostęp do własnego konta bankowego.

W trakcie procesu składania wniosku poprosimy Cię o podanie tylko tych informacji, które są niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej lub wymagane przez prawo. Wszystkie przekazane nam dane są w pełni zabezpieczone. Możesz mieć do nich dostęp i zarządzać nimi w Strefie Klienta, w tym dokonywać edycji lub poprawek w dowolnym czasie.

Nowi klienci, którzy po raz pierwszy składają wniosek o wirtualną kartę kredytową, mogą liczyć na specjalne warunki promocyjne. Zachęcamy do złożenia wniosku i poznania naszej oferty.

Jak mogę zweryfikować tożsamość i czym jest usługa AIS?

 

Potwierdzenie tożsamości jest niezbędnym elementem procesu składania wniosku. Z myślą o Twojej wygodzie przygotowaliśmy trzy opcje weryfikacji, dopasowane do Twoich preferencji:

Najbardziej efektywną, prostą i bezpieczną metodą weryfikacji jest usługa AIS stworzona przez Autopay S.A. Ta metoda polega na automatycznym dostępie do informacji o Twoim rachunku bankowym. Możesz skorzystać z niej w trakcie rejestracji – wystarczy, że wskażesz swój bank, a następnie postępujesz zgodnie z instrukcjami na stronie. Dzięki AIS możemy natychmiast potwierdzić Twoją tożsamość, co dodatkowo chroni Cię przed kradzieżą danych.

Ponadto:

  • AIS jest najszybszą i najprostszą formą identyfikacji na rynku.
  • Twoje dane i dostępy są bezpieczne. Nie przechowujemy Twoich danych logowania – logujesz się bezpośrednio na konto bankowe. Twoje połączenie z bankiem jest zabezpieczone specjalnym protokołem szyfrowania (symbol kłódki przy adresie https:// w przeglądarce), co chroni przed przechwyceniem danych.
  • Autopay S.A. to nasz długoletni, zaufany partner, lider w branży szybkich płatności online.

Kolejną szybką i łatwą opcją jest przelew 1 zł przez system płatności elektronicznych Autopay S.A., który zwykle realizowany jest w ciągu 15 minut.

Alternatywnie, możesz potwierdzić swoje dane przez przelanie 1 zł ze swojego osobistego konta na konto:

Credit Agricole Bank Polska S.A.: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000

Tytułem: "Potwierdzam Warunki Umowy Fincard nr 00000"

Odbiorca: Fincard Sp. z o.o.

Ta kwota zostanie zwrócona na Twoje konto, niezależnie od wyniku procesu.

Przed rozpoczęciem weryfikacji upewnij się, że:

  • Przelew pochodzi z Twojego indywidualnego konta (przelewy firmowe nie są akceptowane).
  • Dane osobowe w Twoim banku są zgodne z danymi podanymi we wniosku.
  • Tytuł przelewu jest identyczny jak podany w procesie składania wniosku (dotyczy przelewów ELIXIR, wykonywanych samodzielnie).
Jak aktywować kartę Halvo?

 

Po zaakceptowaniu umowy i potwierdzeniu dokumwntów, karta jest od razu aktywna. Dzięki temu możesz zacząć korzystać z niej natychmiast.

Jak mogę zawrzeć umowę o kartę?

 

Umowa o Kartę Kredytową jest zawierana drogą elektroniczną. Wszystkie wymagane dokumenty, które musisz zaakceptować i potwierdzić, zostaną wysłane do Ciebie drogą mailową. Po zapoznaniu się z nimi, wystarczy kliknąć w link zawarty w wysłanej do Ciebie wiadomości, aby potwierdzić warunki umowy.

PAMIĘTAJ! Potwierdzenie dokumentów, wyrażone poprzez kliknięcie w link, jest niezbędne do wydania Ci karty kredytowej. Bez potwierdzenia, że zapoznałeś się z nimi i je akceptujesz, nie będziemy w stanie zrealizować wydania karty.

W jaki sposób i kiedy otrzymam swoją kartę kredytową Halvo?

 

Karta kredytowa Halvo jest aktywna od razu po podpisaniu umowy. Informacje dotyczące Twojej karty możesz znaleźć po zalogowaniu się do Strefy Klienta.

Kiedy otrzymam pieniądze na moje konto?

 

Fast Cash to usługa umożliwiająca przekazanie środków na Twój prywatny rachunek bankowy, który został określony w trakcie składania wniosku (jest to konto, z którego wykonano przelew autoryzacyjny), w momencie udzielenia limitu kredytowego. Transfer środków na Twoje konto jest realizowany niezwłocznie, jednak dokładny czas otrzymania przelewu zależy od sesji księgowania w Twoim banku.

W jaki sposób mogę wykorzystać mój limit kredytowy?

 

Karta Halvo oferuje Ci dostęp do przyznanego limitu kredytowego przez okres 360 dni, który możesz wykorzystać na różne sposoby:

  • Możliwość przelania do 90% przyznanego limitu kredytowego bezpośrednio na Twoje konto osobiste (dostępna opcja Fast Cash podczas procesu składania wniosku).
  • Przekazywanie środków z dostępnego limitu kredytowego na swój rachunek bankowy w dowolnym momencie, dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez Strefę Klienta.
  • Dodanie karty do Google Pay i Apple Pay, co umożliwia:
    • Wypłaty gotówki z bankomatów.
    • Płatności zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych.
    • Płatności online w sklepach internetowych.
  • Spłatę całej kwoty wykorzystanego limitu, jego części lub ciągłe korzystanie z przyznanego limitu w okresie trwania umowy. Spłacone środki możesz ponownie wykorzystać w dowolnym czasie, zgodnie z Twoimi potrzebami.

Należy pamiętać, że nasza karta kredytowa dostępna jest wyłącznie na terenie Polski i można z niej korzystać, gdy usługi płatnicze świadczone są również na terenie Polski.

Czy wirtualną kartą mogę płacić za zakupy przez internet?

 

Do realizacji płatności online możesz używać naszej karty wirtualnej. Dane karty są dostępne dla Ciebie w każdym momencie, wystarczy zalogować się do Twojej Strefy Klienta. Możliwe jest również dodanie karty do Twojego cyfrowego portfela Apple Pay lub Google Pay, co umożliwi jej wykorzystanie do dokonywania płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

Należy pamiętać, że nasza wirtualna karta kredytowa jest dostępna do użytku wyłącznie na terenie Polski i może być używana wtedy, gdy dostawca usług płatniczych również działa na terenie Polski.

Czy moja karta Halvo umożliwia wypłatę gotówki w bankomacie?

 

Dodanie karty do cyfrowego portfela Apple Pay lub Google Wallet umożliwia realizację wypłat z bankomatów z funkcją wypłat zbliżeniowych. Ponadto, istnieje możliwość przelewu środków z wirtualnej karty bezpośrednio na Twoje konto bankowe, co pozwala na wykorzystanie ich według własnych potrzeb.

Co to jest Minimalna Kwota do zapłaty?

 

Minimalna Kwota do Zapłaty to kwota wskazana w Zestawieniu Operacji, która musi zostać spłacona w wyznaczonym terminie płatności (Dniu Spłaty) określonym w Umowie. Wartość ta jest obliczana po każdym cyklu rozliczeniowym i wyświetlana w przejrzysty sposób po zakończeniu danego cyklu rozliczeniowego. Można to sprawdzić zarówno w Strefie Klienta, jak i w miesięcznym Zestawieniu Operacji przesyłanym na podany w Strefie Klienta adres e-mail.

Jaka jest Minimalna Kwota do Zapłaty?

 

Minimalna Kwota do Zapłaty to suma 5% z wykorzystanego Limitu Kredytowego na dzień przed wygenerowaniem Zestawienia Operacji oraz Prowizji za bieżący Okres rozliczeniowy.

Jedynym kosztem jaki ponosisz, jest prowizja, naliczana od wykorzystania limitu kredytowego.

Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego, na Twój adres email zostanie przesłane Zestawienie Operacji  zawierające informacje o transakcjach zrealizowanych w danym okresie. W tym dokumencie znajdziesz również szczegółowe dane dotyczące całkowitej kwoty Minimalnej Kwoty do Zapłaty, jej składników oraz terminu spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty możesz także sprawdzić w Strefie Klienta.

Jak mogę spłacić wykorzystany limit kredytowy na karcie?

 

Spłata wykorzystanego limitu jest procesem prostym i komfortowym. Na zakończenie każdego Okresu rozliczeniowego, dostaniesz Zestawienie Operacji, które wskaże Minimalną Kwotę do Zapłaty.

Dokonanie spłaty jest możliwe bezpośrednio z Twojej Strefy Klienta, gdzie udostępniliśmy popularne metody płatności wybierane przez naszych klientów. Do tych metod należą automatyczne przelewy z 27 największych banków, w tym między innymi mTransfer, Pekao24, IPKO, a także płatności BLIK, które są wygodne w użyciu.

Oferujemy również możliwość dokonania tradycyjnego przelewu bankowego.

Dane do przelewu to:

  • Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
  • Tytuł przelewu: "Zapłata, umowa nr XXXXX"
  • Odbiorca: Fincard Sp. z o.o
  • Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa.
Czy jest możliwość spłaty tylko części limitu karty?

 

Po zakończeniu okresu rozliczeniowego naliczymy Ci opłatę w wysokości 5% z wykorzystanej części limitu kredytowego na dzień przed stworzeniem Zestawienia Operacji, plus prowizję za ten okres rozliczeniowy. Wystarczy spłacić minimalną wymaganą kwotę płatności, która obejmuje te opłaty. Jakiekolwiek sumy przewyższające limit kredytowy oraz, w przypadku opóźnień w płatnościach, wszelkie dodatkowe opłaty i odsetki za zwłokę z poprzednich okresów rozliczeniowych będą także uwzględnione.

Możesz wypłacić środki z limitu karty i spłacić je w ramach przyznanego limitu kredytowego. W każdej chwili masz możliwość spłaty całego limitu lub jego części. Pozwala to na ciągłe korzystanie z karty przez cały okres trwania umowy, bez konieczności dokonywania natychmiastowych spłat. Zamiast tego, możesz ponownie wykorzystać limit, który został spłacony i zwrócony na Twoje konto, kiedy tylko będziesz tego potrzebować.

Czy muszę spłacić limit kredytowy, opłaty i inne obciążenia na koniec cyklu rozliczeniowego?

 

Nasza karta kredytowa jest zaprojektowana tak, aby odpowiadać Twoim indywidualnym potrzebom. Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego, wymagana będzie od Ciebie jedynie spłata minimalnej wymaganej kwoty do zapłaty, bez konieczności pokrywania całości wykorzystanego limitu kredytowego już po 30 dniach.

Masz możliwość spłaty części lub całości swojego limitu kredytowego w dowolnym czasie trwania umowy, jednakże spłata ta powinna nastąpić najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy. Możesz również korzystać z limitu kredytowego w każdym momencie, opłacając tylko minimalną miesięczną kwotę.

Jak mogę sprawdzić PIN do karty lub go zmienić?

 

Aby otrzymać kod PIN, zaloguj się do Strefy Klienta. Po wejściu w sekcję Szczegóły karty wybierz opcję „Wyślij PIN”. Kod PIN zostanie przesłany na Twój numer telefonu w formie wiadomości SMS.

Jeśli chcesz zmienić swój PIN, skorzystaj z funkcji „Zmień PIN” dostępnej w tym samym miejscu.

Jak zablokować/odblokować albo zastrzec kartę?

Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:

 

22 11 22 888 222092555


Biuro Obsługi Klienta Halvo

Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek:
08:00 – 20:00
Sobota: 08:00 – 17:00

Zastrzeżenie karty

Infolinia dostępna 24/7

 

Dlaczego dokonano blokady mojej karty kredytowej?

 

Twoja karta może zostać tymczasowo zablokowana lub zastrzeżona (nie będzie możliwe jej użycie) w sytuacjach, gdy Fincard ma uzasadnione przesłanki do podejrzenia, że:

  • Karta została wykorzystana przez osobę nieuprawnioną,
  • Doszło do użycia karty w sposób sprzeczny z prawem,
  • Klient świadomie przyczynił się do wykonania nieautoryzowanej transakcji.

Fincard ma również prawo do zablokowania lub zastrzeżenia karty w innych okolicznościach określonych w przepisach, na przykład przy przekroczeniu limitu kredytowego lub opóźnieniu w spłacie zadłużenia przez Klienta. Zostaniesz niezwłocznie poinformowany o zablokowaniu karty oraz o przyczynach tej decyzji.

Twoja wirtualna karta kredytowa zostanie odblokowana, gdy tylko znikną przyczyny jej tymczasowego zablokowania. Poinformujemy Cię o możliwości ponownego korzystania z karty, gdy sytuacja się wyklaruje.

W jaki sposób mogę zalogować się do Strefy Klienta?

 

Do Strefy Klienta można zalogować się poprzez kliknięcie na stronie głównej przycisku „Logowanie”, Po naciśnięciu przycisku, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu, zostaniesz przeniesiony na stronę logowania.

Jakie informacje mogę uzyskać z poziomu Strefy Klienta?

 

W Strefie Klienta masz dostęp do szeregu ważnych informacji. Po zarejestrowaniu się będziesz miał możliwość:

  • Przeglądania swojego dostępnego i wykorzystanego limitu kredytowego, nadchodzących lub aktualnych płatności, a także historii transakcji,
  • Edytowania, aktualizowania i korygowania swoich danych osobowych,
  • Zmiany hasła dostępu,
  • Aktualizacji adresu e-mailowego i numeru telefonu,
  • Zmiany PIN-u swojej karty kredytowej,
  • Sprawdzenia numeru karty i kodu CVV2.

Strefa Klienta oferuje również możliwość:

  • Przesyłania środków z limitu kredytowego na Twoje osobiste konto bankowe,
  • Spłaty limitu kredytowego w całości lub jego części,
  • Spłaty minimalnej kwoty wymaganej do zapłaty.
Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?

 

Hasło do Twojego konta możesz zmienić po zalogowaniu się do Strefy Klienta. Należy kliknąć w menu zakładkę „Dane Osobowe - Bezpieczeństwo - Zmień hasło" i następnie dokonać wskazanej zmiany.

Jak mogę dokonać zmiany numeru telefonu?

 

Zmiany numery telefonu możesz dokonać w Strefie Klienta, w sekcji „Dane osobowe”, lub poprzez kontakt telefoniczny. Jeśli potrzebujesz wsparcia od naszego specjalisty, prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta.

Jak mogę zmienić mój adres e-mail?

 

Zmiana adresu e-mail możesz dokonać w Strefie Klienta w zakładce „Dane Osobowe”. Po dokonaniu zmiany, na wskazany, nowy adres e-mail zostanie wysłany link z potwierdzeniem. Należy kliknąć w link i potwierdzić zmianę adresu e-mail. Masz możliwość także dokonania zmiany telefonicznie, dzwoniąc pod numer Biura Obsługi Klienta.

Co zrobić gdy zapomni się hasła do logowania?

 

W przypadku, gdy zapomniałeś hasła do Strefy Klienta, należy skorzystać z opcji przypomnienia hasła, która znajduje się poniżej okna do logowania, dostępnego poprzez kliknięcie przycisku „Logowanie” znajdującego się na stronie głównej serwisu.

Gdzie mogę sprawdzić mój kod CVV2?

 

Twój kod CVV2 do karty kredytowej, a także jej pełen numer możesz sprawdzić w Strefie Klienta w zakładce "Szczegóły Karty"

check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon